co słychać

 /

Fama PR dla serwisu Oncompass
Osoby, u których zdiagnozowano nowotwór, oraz pacjenci, którzy poszukują informacji o terapiach celowanych, mogą już skorzystać komercyjnie z uruchomionego właśnie w Polsce międzynarodowego serwisu informacyjnego www.Oncompass.pl. Ułatwia on pacjentom m.in. wykonanie badań mutacji genowych niezbędnych do ustalenia spersonalizowanej strategii leczenia.

więcej »




 /

Ugodzeni Złotą Strzałą! Kampania „RTSL” nominowana w konkursie Golden Arrow
Wielomiesięczna, ciężka praca, żmudne wypełnianie dokumentów i… stało się! Kampania społeczna „Rak. To się leczy!” otrzymała nominację w konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”.

więcej »




 /

Konferencja Moto Idea 2014
W  dniach 08-09 kwietnia 2014 odbyła się jubileuszowa 5 edycja Konferencji Moto Idea. Ponad 120 uczestników dyskutowało o innowacjach oraz inwestycjach decydujących o kondycji przemysłu motoryzacyjnego. 

więcej »