Public Relations
Często nie zdajemy sobie sprawy, że 50% czytanych przez nas artykułów nie powstało w wyniku samej pracy reporterskiej. Korzeniami sięgają one pracy agencji public relations. Materiały PR, po dokonaniu na nich dziennikarskiej obróbki, codziennie stają się lwią częścią każdej gazety i każdego czasopisma. Profesjonalnie prowadzone działania PR sprawiają, że
fama o Państwa Firmie idzie w świat…
Wiemy jak rozmawiać z mediami – długoletnie doświadczenie członków agencji oraz umiejętnie wykorzystywany wachlarz osobowości, przekładają się na pożądane rezultaty w kontaktach z prasą.
Tworzenie relacji - sposób prowadzenia dialogu, terminowość, a zarazem umiejętność wydobycia najcenniejszych informacji - to nasz klucz do budowania pozytywnych relacji. Zarówno z Państwa Firmą, jak i przedstawicielami mediów.
Tworzenie press release – wybór najciekawszych informacji, nieustannie aktualizowana znajomość bieżących potrzeb mediów, rzetelny warsztat dziennikarski… Mamy „medialnego nosa” i doświadczenie. Bezbłędnie przekuwamy surowiec jakim są informacje od Państwa, w zgrabne i chwytliwe produkty: artykuły, newsy, wywiady, reportaże, etc.
Najczęściej realizowane projekty:
1.Kampanie PR
- Launch marki na polskim rynku
- Budowanie wizerunku firmy, produktu
- Wzmacnianie świadomości marki
- Kampanie produktowe (wsparcie sprzedaży)
- Inspirowanie powstania określonej mody
- Kampanie społeczne
2.Zlecenia krótkoterminowe
/polecane m.in. przy ograniczonym budżecie na kampanię/
- wsparcie sprzedaży produktu
- nagłośnienie pojedynczego wydarzenia
- zażegnanie sytuacji kryzysowej
3.Spotkania prasowe
- Wybór niebanalnego miejsca
- Opracowanie optymalnej formy spotkania
- Dobór mediów, zaproszenie kluczowych dziennikarzy
- Opracowanie i realizacja scenariusza spotkania
- Logistyka, koordynacja wydarzenia
- Press kit
- BTL
4.Obsługa medialna eventów
- Dobór mediów, zaproszenie kluczowych dziennikarzy
- stworzenie Press release
- mailing i direct mailing
- media realtions